Strony

poniedziałek, 3 listopada 2014

7...

Hej,

nie wiem za bardzo od czego zacząć, nie było mnie tu od 7 miesięcy.

Ostatni mój post napisałam w marcu a jest listopad...

Pojawiły się u mnie lekkie problemy rodzinne, nic wielkiego ale już wracam, na

jak długo i czy na zawsze tego nie wiem, czas pokaże.

Może zacznę od początku, ponieważ trochę się zmieniłam odkąd ostatni raz się tu pokazałam, nie będę zakładała nowego bloga to jest bez sensu.

1 kwietnia napisałam sprawdzian szóstoklasisty i uzyskałam z niego 35 pkt, kilka dni potem zaoferowano mi bezpłatną 6 dniową kolonię w wakacje.
Poznałam tam kilka nowych osób i bawiłam się świetnie.

Po wakacjach zaczęła się szkoła-gimnazjum, jak naczytałam się tych wszystkich 

opowieści jak tam jest strasznie, o tych gimbusiarach to naprawdę nie miałam 

ochoty tam iść, ale okazało się, że wcale nie jest aż tak źle, oczywiście są ludzie, 
którzy mają trochę nie równo pod sufitem ale to sporadyczne przypadki.

Tak więc nie jest tak źle, oczywiście doszło kilka przedmiotów, ale da się 

wytrzymać te kilka godzin, najgorsze są soboty, w które muszę chodzić na 

dodatkowe zajęcia z języka niemieckiego i angielskiego...

Dobra koniec przynudzania...


Mam na imię Magda,

mam 13 lat,

interesuję się między innymi fotografią, lalkami 

kolekcjonerskimi, literaturą, podróżami, gotowaniem 

oraz kosmetologią.

Posiadam jedną lalkę Pullip.

Arię.




Na zdjęciach wyżej czapeczka,którą sama zrobiłam na szydełku, nie jest perfekcyjna ale mnie się podoba, mam nadzieję, że niebawem znowu napiszę.
Do napisania!

5 komentarzy:

  1. Masz śliczną lalę ^^ Zazdroo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, gimnazjum wcale nie jest takie straszne. Ludzie lubią dużo gadać :)
    Masz śliczną pannę! ~ Życzę wytrwałości w pisaniu. =^^=

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jesteś! Uwielbiam Twoją lalkę, za każdym razem jestem nią zachwycona.
    Cieszę się, że gimnazjum nie wydaje Ci się takie straszne :D Ja też bardzo się stresowałam przed pójściem do gimbazy, ale teraz jestem w pierwszej liceum i mogę śmiało powiedzieć, że te trzy lata nauki w gimnazjum były naprawdę świetne.
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie jesteś! <3
    Aria jest urocza ;3
    A czapka wyszła ci świetnie! C:

    OdpowiedzUsuń