Strony

środa, 12 lutego 2014

2. Powracam (ze zdjęciami)

Witajcie,
Długo mnie tu nie było, zaczęłam na notce powitalnej i tym skończyłam.
Jakoś nie mogłam odzwyczaić się od mojego starego bloga, jestem do niego bardzo przywiązana, ale jednak odchodzę od niego.
Moja lalka ma już nowy wygląd, kupiłam jej wiga od Nane (dziękujemy^^),
i lalka ma teraz zupełnie inny wygląd i bardziej do mnie przemawia ^.^.
A wam ja się podoba?
Co byście w niej zmienili?
~~
Byłam w piątek u http://the-light-behind-your-eyes-x.blogspot.com/#_=_,
gdyż miała urodziny, nocowałam u niej, pojechałyśmy na zakupy itd.
Bawiłam się świetnie!
Mam nadzieję, ze nie tylko ja.
Skoro byłam u niej to nie mogłam przepuścić okazji aby porobić zdjęcia jej lalkom.
Najpierw Effie, przesłodka Dal AP Maretti


A teraz Rosemary^^
Czemu mam tylko jej jedno zdjęcie?

Mam jeszcze grupowe, ale nie mam ochoty ich dodawać, nie wyszły mi najlepiej xD
To na tyle, do napisania!

6 komentarzy:

  1. Wig jest piękny,ale mam wrażenie że jej oczka teraz nie pasują kolorystycznie moze jakieś szare w spokojnej tonacji by byly uniwersalne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj dodawanie do obserwacji bloga tylko Google plus jest szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie powinnaś zmienić kolor chipów na bardziej pasujące do wiga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zastanawiam się co do koloru chipów, każdy mi mówi inaczej ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Ania ma szare co prawda to nie pullip panna ale mozesz zobaczyć jak wyglądają szare oczka. Wszyscy zakładają brąz niebieskie a ja sie uparłam na inne. Przy zmianie wiga nie ma problemu czy pasują czy nie są uniwersalne.Pozdrawiam

      Usuń
  5. A mi się Twoja lalka bardzo w tej kombinacji kolorów podoba :D Wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń